Contacteaza-ne : 0251.444.206
  • Atributiile compartimentului Asistenta sociala  

INCALZIRE 2022 – S-a demarat actiunea de primire a solicitarilor privind acordarea de sprijin pentru consumatorul vulnerabil (conf. Legii 226/2021): ajutorul pentru incalzirea locuintei in sezonul rece, precum si suplimentul pentru energie.
»  Actele necesare obtinerii acestor ajutoare sunt urmatoarele [vezi...].
»  Puteti descarca Cererea-declaratie de [aici].
»  Date informative puteti afla din acest [document], dar si din pliantul de mai jos:
*** Informatii suplimentare se pot obtine la:
-
Serviciul “Asistenta Sociala” al Primariei com. Bradesti

IMPORTANT - S-a demarat actiunea de primire a solicitarilor pentru acordarea tichetelor sociale pe suport electronic, in valoare de 250.00 lei, conf. OUG 63/2022, in care se regasesc categoriile de persoane si familii beneficiare de sprijin material, precum si regulile de acordare a acestui sprijin – Cap. II, art. 3, alin. (1), pct. a)-e) [vezi]. De asemenea, in anexele la OMSS 846/2022 veti gasi modelul cererii si declaratiei pe propria raspundere, ca documente necesare depunerii dosarului [aici].

* Informatii suplimentare se pot obtine la:
-
Serviciul “Asistenta Sociala” al Primariei com. Bradesti

COMUNICAT - Se demareaza actiunea de primire a solicitarilor pentru acordarea tichetelor sociale pe suport electronic, pentru sprijin educational al categoriilor de elevi cei mai defavorizati [aici]

aaa

DOCUMENTE pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala:

1. Ajutor pentru incalzirea locuintei (termen limita 20 nov. 2019)

  • Cerere acordare drepturi de asistenta sociala [descarca...]
  • Cerere modificare cerere acordare drepturi de asistenta sociala [descarca...]

2. Alocatie de stat pentru copii

  • Acte dosar alocatie de stat pentru copii [descarca...]
  • Cerere obtinere alocatie de stat pentru copii [descarca...]
  • Formular tip UE solicitare informatii [descarca...]

3. Alocatie pentru sustinerea familiei

  • Acte dosar alocatie pentru sustinerea familiei [descarca...]
  • Cerere acordare alocatie pentru sustinerea familiei [descarca...]
  • Cerere modificare cerere alocatie pentru sustinerea familiei [descarca...]

4. Indemnizatie pentru crestere copii/adulti cu handicap

  • Acte dosar indemnizatie crestere copil/adult cu handicap [descarca...]
  • Adeverinta angajator [descarca...]
  • Adeverinta - Anexa 4 [descarca...]
  • Cerere acordare indemnizatie crestere copil/adult cu handicap [descarca...]
  • Declaratie proprie raspundere crestere si ingrijire copil [descarca...]

5. Indemnizatie pentru crestere copii - stimulent insertie

6. Venit minim garantat

  • Acte dosar venit minim garantat [descarca...]
  • Cerere acordare drepturi venit minim garantat [descarca...]
  • Cerere modificare cerere acordare drepturi venit minim garantat [descarca...]
 » 7. Acte intocmire dosar asistent personal persoana cu handicap [descarca...]

 » 8. Acte obtinere indemnizatie lunara persoana cu handicap [descarca...]

IMPORTANT ! Lista cu locurile de munca disponibile la nivelul judetului Dolj, actualizata la data de 14.10.2019 [aici]

In data de 14.05.2018, la ora 09.30, la sediul Primariei comunei Bradesti, AJOFM Dolj va prezenta oferta locurilor de munca disponibile la nivelul judetului, impreuna cu facilitatile acordate atat angajatului cat si angajatorului:

- oferta se adreseaza persoanelor apte de munca;
- persoanele pot avea varste cuprinse intre 16 si 64 de ani;
- persoanele pot beneficia de ucenicie si/sau scolarizare la locul de munca;
- se stimuleaza mobilitatea fortei de munca (in conditiile stabilite de lege).

* Informatii suplimentare se pot obtine de la:
-
Serv. “Asistenta Sociala” al Primariei com. Bradesti
- Accesand site-ul AJOFM Dolj [aici]