________________________________________________________________________________________________________
»»» ANUNT MEDIU – Primaria comunei Bradesti va aduce la cunostintă ca in conformitate cu Hotararea nr. 714 din 26 mai 2022 [aici...] privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, constructia, inscrierea/inregistrarea, controlul, exploatarea si intretinerea sistemelor individuale adecvate de colectare si epurare a apelor uzate, s-a stabilit obligativitatea persoanelor fizice si juridice, proprietari ai spatiilor conectate la un sistem individual adecvat de epurare de a se inscrie in Registrul de Evidenta a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea si Epurarea Apelor Uzate al Comunei Bradesti in termen de 120 de zile de la conectarea incintei la sistemul de colectare si/sau epurare a apelor uzate. Inscrierea in registru se face fie prin completarea formularului tipizat [descarca...] si depunerea lui, fie prin prezentarea la Secretariatul Primariei Comunei Bradesti, unde veti primi sprijin pentru a completa inscrierea in Registru (descarca anuntul…). Pentru consultarea Listei cu firmele din jud. Dolj acreditate in prestarea serviciilor de vidanjare si conexe, apasa [aici...].
________________________________________________________________________________________________________
»»» Incepand cu 1 februarie 2022, debutează Recensamantul populatiei si locuintelor… Conform siteului oficial [vezi...], fata de perioadele anterioare au aparut elemente de noutate ale actualului recensamant al populației, printre care: AutoRecenzarea Asistata (metoda CAWI), modul si etapele de urmat pentru a deveni recenzor [aici], tipul de documente necesare, inclusiv cererea tip [aici], etc. Detalii amanuntite si raspunsuri puteti gasi la rubrica de “Intrebari frecvente” [aici].
_________________________________________________________________________________________________________
»»» Initiativa Guvernului României [vezi...] se adreseaza persoanelor fizice interesate [aici...], care sunt în imposibilitatea achitarii datoriilor cumulate catre creditori (banci si alte institutii bancare), prin Autoritatea Nationala pentru protectia Consumatorilor [catre…], in colaborare cu Unitatile Administrativ Teritoriale din judetul unde isi desfasoara activitatea Comisiile de Insolventa la Nivel Teritorial si în conformitate cu Legea Insolventei nr. 151/2015 privind Procedura insolventei persoanelor fizice.
________________________________________________________________________________________________________
»»» Urmare a confirmarii pestei porcine africane in exploatatiile non-profesionale din diferite localitati, DSVSA Dolj a instaurat zone de protectie si supraveghere in jurul focarelor de boala in care se instituie masuri, dupa cum urmeaza: [vezi...]
_________________________________________________________________________________________________________
(*) Descarca pliantul de aici
Guvernul Romaniei, prin ANCPI (Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara) a lansat, Programul National de Cadastru si Carte Funciara(*), prin care orice proprietate va fi inregistrata GRATUIT in cadastru si cartea funciara. Pentru dvs. s-au infiintat 2 puncte de informare pe raza comunei Bradesti, si anume:
1. Scoala Generala – sat Bradesti Program: 09.00-15.00
2. Scoala Generala – sat Racari Program: 09.00-15.00
CE FACEM NOI |
CE TREBUIE SA FACI |
- Infiintam puncte de informare - Te indrumam catre Primarie - Colectam copii legalizate documente - Identificam limitele proprietatilor tale - Facem public statutul de proprietar - Intabulam gratuit proprietatea |
- Mergi la punctul de informare - Mergi la Primarie cu actele de proprietate - Pregateste actele necesare intabularii - Permite echipei accesul pe proprietate - Verifica la Primarie daca datele sunt corecte - Depune cerere de rectificare pt. date eronate |
(*) Informatii suplimentare poti obtine la sediul Primariei Bradesti – Sectorul agricol, sau accesand site-ul ANCPI [aici]