Contacteaza-ne : 0251.444.206

________________________________________________________________________________________________________

»»»  ANUNT MEDIUPrimaria comunei Bradesti va aduce la cunostintă ca in conformitate cu Hotararea nr. 714 din 26 mai 2022 [aici...] privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, constructia, inscrierea/inregistrarea, controlul, exploatarea si intretinerea sistemelor individuale adecvate de colectare si epurare a apelor uzate, s-a stabilit obligativitatea persoanelor fizice si juridice, proprietari ai spatiilor conectate la un sistem individual adecvat de epurare de a se inscrie in Registrul de Evidenta a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea si Epurarea Apelor Uzate al Comunei Bradesti in termen de 120 de zile de la conectarea incintei la sistemul de colectare si/sau epurare a apelor uzate. Inscrierea in registru se face fie prin completarea formularului tipizat [descarca...] si depunerea lui, fie prin prezentarea la Secretariatul Primariei Comunei Bradesti, unde veti primi sprijin pentru a completa inscrierea in Registru (descarca anuntul). Pentru consultarea Listei cu firmele din jud. Dolj acreditate in prestarea serviciilor de vidanjare si conexe, apasa [aici...].

________________________________________________________________________________________________________

 »»»  Incepand cu 1 februarie 2022, debutează Recensamantul populatiei si locuintelor… Conform siteului oficial [vezi...], fata de perioadele anterioare au aparut elemente de noutate ale actualului recensamant al populației, printre care: AutoRecenzarea Asistata (metoda CAWI), modul si etapele de urmat pentru a deveni recenzor [aici], tipul de documente necesare, inclusiv cererea tip [aici], etc. Detalii amanuntite si raspunsuri puteti gasi la rubrica de “Intrebari frecvente”  [aici].

_________________________________________________________________________________________________________

»»»  Initiativa Guvernului României [vezi...] se adreseaza persoanelor fizice interesate [aici...], care sunt în imposibilitatea achitarii datoriilor cumulate catre creditori (banci si alte institutii bancare), prin Autoritatea Nationala pentru protectia Consumatorilor [catre…], in colaborare cu Unitatile Administrativ Teritoriale din judetul unde isi desfasoara activitatea Comisiile de Insolventa la Nivel Teritorial si în conformitate cu Legea Insolventei nr. 151/2015 privind Procedura insolventei persoanelor fizice.


________________________________________________________________________________________________________

 »»»  Urmare a confirmarii pestei porcine africane in exploatatiile non-profesionale din diferite localitati, DSVSA Dolj a instaurat zone de protectie si supraveghere in jurul focarelor de boala in care se instituie masuri, dupa cum urmeaza: [vezi...]

_________________________________________________________________________________________________________

(*) Descarca pliantul de aici

Guvernul Romaniei, prin ANCPI (Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara) a lansat, Programul National de Cadastru si Carte Funciara(*), prin care orice proprietate va fi inregistrata  GRATUIT in cadastru si cartea funciara. Pentru dvs. s-au infiintat 2 puncte de informare pe raza comunei Bradesti, si anume:

1. Scoala Generala – sat Bradesti                                Program: 09.00-15.00
2. Scoala Generala – sat Racari                                    Program: 09.00-15.00

CE FACEM NOI

CE TREBUIE SA FACI

- Infiintam puncte de informare
- Te indrumam catre Primarie
- Colectam copii legalizate documente
- Identificam limitele proprietatilor tale
- Facem public statutul de proprietar
- Intabulam gratuit proprietatea
- Mergi la punctul de informare
- Mergi la Primarie cu actele de proprietate
- Pregateste actele necesare intabularii
- Permite echipei accesul pe proprietate
- Verifica la Primarie daca datele sunt corecte
- Depune cerere de rectificare pt. date eronate

 

(*) Informatii suplimentare poti obtine la sediul Primariei Bradesti – Sectorul agricol, sau accesand site-ul ANCPI [aici]