Incepand cu anul 2001, statul roman a reglementat prin diferite acte normative infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru situatii de urgenta (S.V.S.U.):
- Ordonanta Guvernului nr. 88/2001 (privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru situatii de urgenta) [...] |
- Hotararea Guvernului nr. 1579/2005 (privind aprobarea statutului personalului voluntar in serviciile de urgenta voluntare) [...] |
- Legea nr. 481/2004 (privind protectia civila, art. 10, lit. „b”) [...] |
- Legea nr. 307/2006 (privind apararea contra incendiilor, art. 14, lit. „b” si lit. „i”) [...] |
Avand in vedere cele de mai sus, si in baza prerogativelor conferite de lege, Primarul comunei Bradesti, dl. Ion Racareanu, a emis Dispozitia nr. 40 din 01.02.2012 [vezi...] prin care modifica Dispozitia nr. 196 din18.03.2009 privind incadrarea S.V.S.U. (Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta) cu personal voluntar din populatia comunei Bradesti, ca urmare a reorganizarii Serviciului prin Hotararea Consiliului Local nr. 61/2011 [vezi...] si Hotararea Consiliului Local nr. 33/2012 [vezi...], conform „Tabelului cu incadrarea nominala” de mai jos:
1. Anexa la Dipozitia Primarului nr. 40 din 01.02.2012 (Incadrarea nominala a S.V.S.U. [...] |
2. Fisa S.V.S.U. comuna Bradesti (date de contact, organigrama, dotari, etc.) [...] |
3. Planul de evacuare colectiva a populatiei (actualizat la data de 24 feb. 2011) [...] |
4. Documente ale S.V.S.U. (compartimente, echipe specializate, organigrama, etc.) [...] |
IMPORTANT!