Contacteaza-ne : 0251.444.206
1.   Lista documentelor de inters public – Primaria com. Bradesti, jud. Dolj [...]
 2.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003, in anul 2012 [...]
 3.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001, in anul 2012 [...]
 4.   Dispozitia nr. 1163/2012 privind masuri de implementare SNA 2012-2015 [...]
 5.   Conditii de acces pentru furnizorii de retele de comunicatii electronice [...]
6.   Declaratii de avere/interese ale functionarior Primariei Bradesti – 2017 [...]
 7.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003, in anul 2013 [...]
 8.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001, in anul 2013 [...]
 9.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003, in anul 2014 [...]
 10.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001, in anul 2014 [...]
 11.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003, in anul 2015 [...]
 12.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001, in anul 2015 [...]
 13.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003, in anul 2016 [...]
 14.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001, in anul 2016 [...]
 15.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003, in anul 2017 [...]
 16.   Raportul de evaluare a implementarii Legii nr. 544/2001, in anul 2017 [...]
 17.   Regulament de organizare si functionare aparat de specialitate primar [...]
 18.   Dispozitia nr. 140/2017 privind masuri de implementare SNA 2016-2020 [...]
19.   Dispozitia nr. 142/2017 privind aprobarea Planului de integritate SNA 2016-2020 [...]
20.   Raportul privind accesul la informatii de interes public (L. 544/2001), in anul 2016 [...]
 21.   Informarea Companiei de apa Oltenia SA privind intentia de a obtine aviz proiect [...]
22.   Salarizarea personalului platit din fonduri publice incepand cu data de 01.01.2018 [...]
23.   Regulament instituire si administrare taxa speciala de salubrizare in com. Bradesti [...]